2008-11-24

There is 2 sides 2 everything


What's hot...

  • Att jag fick VG på min senaste tenta.
  • Att Peter ska åka till Peru på måndag.
  • Att jag har sällskap, av två siameskatter, i min lägenhet.
  • Att film (okej, kärlekskomedier) är min nya hobby.
  • Att det är så vackert och mysigt med snön.
  • Att jag fått mina föreläsningspapper.
  • Att jag nog snart kommer att ha en varmare lägenhet.

...and what's not
  • Att Peter ska till Peru i 2 veckor...
  • Att jag har tenta på fredag, utan att ha pluggat alltför hårt på senaste tiden...
  • Att det är kallt - både i min lägenhet och utanför.
  • Att jag överhuvudtaget kan skriva om hjärtesorg just nu.
  • Att Sandvik ska varsla.
  • Att man måste ha en sådan tight budget som student.
  • Att jag haft ett mysko virus på datorn.

Inga kommentarer: