2009-06-29

"Blinded by the Light", as the Boss says

Att jag inte blir brun på sommaren - verkar ibland vara ett problem andra har.


Så tar tag på mig det problemet ibland.
Trots att jag får soleksem av att vara ute för mycket med oskyddad hud i sånt här väder.
Trots att jag inte borde.

Ibland skämtar jag om det, men inte alla tar det som ett skämt.

Vilket ju är rätt tragiskt.

Det roliga är också att jag får färg, tro det eller ej, det är bara du som är förblindad av solskenet.



//The true blond

1 kommentar:

mathilda sa...

Oj här var det nytt sen sist jag var in. Inge rosa längre. Ja visst är det jobbigt att man inte får vara en liten blekfis på sommaren. Får dåligt med färg jag med och huvudvärk i solen:/ Men hellre det än hudcancer om man nu ska ha nått och "in your face" att säga till alla soldyrkare:P