2009-08-20

A Day in the Life of Lynn


Ibland är det fascinerande hur det
på en och samma dag
kan gå från:


Sinnesstämning #1:

"Ja, det här är ju riktigt okej, nä det är bra! Jag har flyt"

till

Sinnesstämning #2:
"Hur ska jag orka...jag är ju alldeles gråtfärdig... allt går emot mig"

Det är det knäppa med mitt psyke, förstår ni. Det har varit en utav dessa dagar idag.

*

Jobbet på neurologen denna vecka har i alla fall flutit på oväntat "smärtfritt". Fast jag jobbar redan sista dagen imorgon! Vad fort det går. Blir dock stel och får ont i nacken av allt stillasittande. Ska jag orka råda bot på det och träna imorgon, måntro?

Appropå ingenting här egentligen, men jag har beslutat att efter 5000 visningar av min "When you walk in the room" - video på YouTube så ska det firas! Så länka till den överallt nu:


1 kommentar:

Kakelpanna sa...

Vilken fin blogg! Haha, såg precis att du fortsatte längst ner på bloggen, läckert! :)

5000 visningar! Inte dåligt sis'.

Träna träna. Det tycker jag. Hoppas vi kan träna nåt ihop i vinter, fast det är ju så sjukt dyrt för dig...

Kram kram, tycker om dig ALLA dagar, även den här.