2010-01-29

Pust...


Denna vecka har varit lite för mycket - allt negativt på jobbet tar kål på en! Var man än vänder sig så mår alla ens kollegor dåligt. Så tur är så blev vi ett riktigt härligt gäng tjejer som busade och fnittrade de sista dagarna. Det var räddningen vill jag lova! Nästa vecka ska jag byta arbetsplats åter igen...

Efter jobbet så blev det, tro det eller ej, efterlängtad träning på gymmet. Trots att jag inte tränat alltför mycket så känner jag redan liiite resultat och det är ju skön uppmuntran till att fortsätta. Och så får jag  ju ur mig lite frustration och på köpet adrenalin-kickar. Inte illa pinkat alltså, skulle man kunna uttrycka det ;)

Nu är det bara att ladda inför imorgon som gäller. Det innebär nog framförallt att komma i säng i tid, så att man orkar kliva upp för att rigga grejerna. Oj hjälp... måste packa ner kläder också!

Happy weekend, sweet hearts!

Inga kommentarer: