2010-08-12

Det som inte dödar...

Helt ärligt så känns det mesta som skit just nu.

Samtidigt vet jag att det är mycket som är bra också.

Denna sommar har jag fått flera nya vänner som jag tycker så mycket om. Dessutom har jag haft många härliga upplevelser ute på spelningar och resor. Jag har vågat och testat på fler saker än jag gjort tidigare. Det är jag stolt över. Det är bara det att mitt uppe i allt detta så kommer ordentliga motgångar också. Jag hoppas innerligt att uttrycket "det som inte dödar det härdar" stämmer, för stryker jag inte med nu då måtte det bli en starkare Lynn framöver.

tack ni som finns där för mig på alla olika sätt!


3 kommentarer:

Kakelpanna sa...

kraaaam!

ania sa...

från mig ååååå...känns som om vi sitter i samma båt.bara en fråga: hur ska vi ro den i land när vi saknar "verktyg"? *glömt vad de heter* ha ha

Anonym sa...

lol :) vinden lär nog förr eller senare ta in båten i land. deeeeEeeet ordnar sig alltid vetttuuuööhh :D.. haha, eller så får du väl hoppa ner i kalla vattnet och visa att människor kan klara svåra situationer utan "åror" :D jag ska dock inte säga något, jag skulle inte klara mig för fem öre utan åror, sjukt bra uppfinning.