2011-01-19

Icicle, Where Are You Going?


Jag sitter och myser med den gamla tv-serien Vänner. Man ser inte den ganska hemskt utsmyckade scenografin efter ett tag märker jag, och det är bra mycket roligare än jag väntat. Riktigt härligt. Ska kolla in senaste avsnittet av Solsidan också men har inte behövt få mera ont i magen den här veckan så jag har väntat. 

Men, oj har halva veckan redan passerat?! Åh tack för det! Jag har redan tränat två pass, det känns så bra att vara igång med det igen. Provar också med att ta D-vitamin och jag vet inte men jag har faktiskt varit något piggare denna vecka. Imorgon har jag en obligatorisk fika-date med Sofia också! Hittills håller januari-planen rätt bra och jag tror den kommer få en rätt bra avslutning faktiskt. Good for me, säger jag då ;) Snart får jag börja jobba på en februari-plan då. 


” - Oh oh but you know you always see these really beautiful women 
with these really nothing guys.... you could be one of those guys” 
 haha XD

2 kommentarer:

fetbra sa...

d-vitamin? lät intressant :o blir man piggare? för alla lär väl typ ha underskott av det haha

I am Lynn sa...

Yepp, d-vitamin får man ju annars av solen det är ju rätt lite av den varan såhär års. Finns på hälsokost, i kapslar då det ska tas med något fett. Värt att prova, tänkte iaf jag!