2011-03-02

If You Start Me Up I'll Never Stop

Var ska jag börja?

Jo, från början är lättast förmodar jag.

Det var en helt underbart ljus, tidig vår, morgon. Jag trodde hela tiden att jag var grymt sen eftersom jag skulle börja senare en vanligt och det var så ljust ute när jag åkte in till Gävle. Men nej, jag var i den tid jag skulle! Kommer till nya stället, känner mig hittills mer hemma än någonsin i läkarsekreteraryrket. Fick ett så varmt välkomnande! Och ett helt eget rum med utsikt mot stan. Inte illa alls!

Eftersom jag skulle iväg på intervju idag så slutade jag mycket tidigare än vanligt och åter igen var det helt fantastiskt vårigt ute. Var på intervju 20min x 3 och det var lite nervöst men gick rätt bra tror jag. Efter det så svirade jag om, åkte in till Gävle och åt middag på Kalles med några (fd/lite nuvarande också) kollegor. Hade det riktigt bra: god mat och många skratt! Trevligt ställe var det dessutom.

Så efter den här dagen känns det som jag aldrig upphört med att prata! Mina käkar och kinder är ömma, men det känns bra trots allt. Imorgon ska jag tillbaka till en trevlig arbetsplats och jag ser fram emot det!

Inga kommentarer: