2012-01-06

The Game

Bild från SAIK.COM

Tänka sig att jag skulle gå på - inte bara en - utan två SAIK-matcher hittills denna säsong! Riktigt roligt har det varit med trevligt sällskap och vinst båda gångerna! Däremot hade jag totalt missat att det var final i hockey i natt, istället så vaknade jag av grannens skrik och först efter att jag kollat facebook på förmiddagen förstod jag varför. Haha.

För övrigt så känns det mest som att jag har semester just nu. Det har inte riktigt sjunkit in än att jag faktiskt inte ska innanför grindarna mera nu, inte på ett tag i alla fall. Istället har jag hållit mig sysselsatt med att plugga körkortsteorin, övningsköra, träna, halka runt i skogen och påbörja min stora akrylmålning. Just målningen är ett projekt som börjat ta form. Den ska få sin plats ovanför soffan när den är klar.

Inga kommentarer: