2009-04-06

6 veckor på Gävle sjukhus

Nu har startskottet avfyrats inför sex veckors praktik på Gävle sjukhus. Prognosen för jobb inom landstinget är ju kanske inte de bästa just nu, men det får man ta som det kommer. Imorgon har jag min första dag på ortopeden. Intressant och lite skrämmande på samma gång. Jag hoppas att jag kommer trivas!

En förmån man har i Gävle är att man kan utnyttja gymmet och träningspassen där helt fritt. Med Gävles bästa utsikt. Kan hända att man ska ta tag i saken och träna då! Det vore ju superbra.

3 kommentarer:

Mathilda sa...

Skoj med praktik. Ortopeden verkar som ett trevligt ställe:) Har varit dit några gånger för mina fötter är platta:P Kvackkvack. Och ja tycker dom är trevliga dom som jobbar där:)

fetbra sa...

får ni träna på friskis och svettis med utsikt över torget ? för varje gång jag tittar upp dit har jag lust att gå och köpa en glass, ställa mig nedanför och gotta mig inför dem som tränar :)

I am Lynn sa...

hehe, när jag refererade till Gävles bästa utsikt så var det faktiskt inte stortorget jag hade i åtanke =)