2009-04-15

Lite gott & blandat?

Nu har jag varit sjuk i två dagar. Det halsonda är fortfarande inte borta men jag är dock lite piggare så jag antar att jag traskar mig iväg till praktiken imorgon ändå. Kanske behövde jag en dag hemma med lillasyster att få energi igen, men det var ändå typiskt att bli sjuk nu.



I helgen så har jag fått hjälp av pappa att fixa upp persiennen i fönstret - så att jag slipper ha hela gatubelysningen i min lägenhet när jag ska sova... Det är ganska skönt nu, om man säger så! Efter att den kom upp har det rusat fram i tillväxten på upphängda tavlor. Tänka sig att det skulle ta... tja, 5 månader innan något kom upp på väggen =P Förvisso var det kanske inte så länge sedan jag fick omtapetserat, men ändå! Gardinerna är dock fortfarande inte på plats! Kanske snart? Jag hoppas att det blir inom de 5 närmaste månaderna iallafall!! haha




Idag har jag börjat fixa & fota till Tradera-försäljningen - som snart ska dra igång. Verkar bli en del kläder som ska säljas. Det har ju liksom åkt in en hel del nytt i garderoben på sistone, så nått ska väl ut också...

Inga kommentarer: