2010-03-15

Att titta tillbaka är härligt, men nu drar vi framåt!

Sommaren 2008 var den sommar då jag och syrran åkte till Provence (på en kanonsemester!). Det var också den sommaren som jag oväntat fick jobb på Sandvik! Det i sig medförde inte bara en bra lön och mitt första heltidsjobb som jag trivdes riktigt bra med... Utan det var via det sommarjobbet jag träffade sångaren/gitarristen och trummisen som ville att jag skulle provsjunga i deras band! Den sommaren var den bästa jag haft hitills! Lägenheten som jag då lånade en soffa i - där bor jag nu! Jag sjunger i, det som har kommit att bli, det härligaste och knasigaste bandet ;)

Och nu två år senare, så har jag fått "sommar"jobb på Sandvik igen! Jag börjar redan på måndag!!! Happy times!

1 kommentar:

Mathilda sa...

Så roligt för dig att du fått jobb^^ Gött gött:D