2010-03-11

Glädjerus!


Äntligen har jag fått nära mitt tokigt stora intresse för delfiner och valar! Sara Wennerqvist hade nämligen en föredrag om det ikväll i Gävle. Sara har arbetat uppe i Tysfjorden med späckhuggarsafari, gjort valinventering m m. Att sedan få prata med någon som varit med om allt som jag själv drömt om - ja det är helt obeskrivligt härligt. Kanske för att det inte händer särskillt ofta. Jag blir helt lyrisk, pirrig och lite tårögd när jag börjar prata om sådana här saker. Vilken nörd jag är! Det värsta är väl att jag vill resa nu mer än tidigare trots att situationen för det fortfarande ser ganska mörk ut... Men jag har definitivt något att jobba för och se fram emot!



För fler bilder och information kolla in http://www.wennerqvist-foto.se/

2 kommentarer:

fetbra sa...

alla har vi en liten nörd inombords :D

Mathilda sa...

Underbart^^