2010-05-16

Jag är så fullbokad med grejer som ska göras hela tiden! Det är ju roligt att ha saker att se fram emot, men ibland känns det inte som att man hinner andas riktigt. Framförallt så märks det på det kaos som skapas hemma. Springer in och ut genom dörren. När jag väl ÄR hemma så är jag för trött, eller lat, för att orka städa. Och ju mera stökigt det blir desto mer stressad blir jag. Om en vecka får jag ledig vecka och då ska jag ordna till det.

Igår var jag på release av Zkrovets singel. Jag fick vara med på scen och sjunga och allt! Riktigt, riktigt roligt var det! Tidigare under dagen hade jag hunnit med att; träffa Mathilda och Magda för en glass i den sköna solen, varit på diverse loppisar tillsammans med syrrorna och mamma.

Imorgon börjar jag dock tidigt, tidigt. Sedan på kvällen ska det gå/springas på Vår Ruset i Gävle. Jag ser det som en kick-off för lite mera träning.

Inga kommentarer: