2010-05-10

Jobb, musik och sånt!

Jag får gå på 2-skift kontinuerligt, i några veckor nu. Påbörjar det denna vecka med eftermiddagsskift. Första passet är ett långpass dock, från 14 till kl 3 i natt. Pust! Men jag trivs på jobbet och det är en härlig känsla. Att dessutom få lite "oregelbundna tider" gillar jag starkt också. Det dumma är när det kolliderar med spelningarna, vilket det kommer göra båda mina jobb-helger! :P

I helgen har vi första spelningen på en månad, utan att jag jobbar då, så det ska bli så skönt. Helgen därpå, lördagen den 22 maj, är det Granliden som står osäkert ;) Kom dit vettja!

Just det. Det har inte hänt något än med linserna. Utprovningen/trängingen har blivit uppskjutet från optikerns sida, men på onsdag bör det dra igång.

Eftersom jag uppdaterade så dåligt ett tag så bjuder jag på en bild från förra helgen... lite country-chict va? XD haha Kanske en outfit för bluegrass-festivalen i sommar ;) Vad tror ni? Vad tycker ni om Lynn i mörkt hår förresten? Kommentera gärna - det är alltid uppskattat!

2 kommentarer:

mathilda sa...

Tjusigt^^ Både kläderna och håret :D

fetbra sa...

ja, passar helt klart till bluegrass! lite country :D

det ser ut som att du fick horn föressten! haha :)