2011-02-04

Don't take your bike to the airport... It's just such a BAD idea



Okej, så planerna för helgen verkar ju helt gått i stöpet. Sjukdom står i vägen i båda fallen, och jag undrar om inte jag också håller på drabbas av det själv. Så jag myser till det hemma. Skriver av alla miljoner känslor som jag bär på i ofärdiga låtar. Sjunger tills det börjar göra ont i halsen. Sen ska jag sova, mycket och länge och skönt. Förhoppningsvis drömmer jag inte att jag missar ett plan till Paris i natt igen.... missat för att jag cyklade till flygplatsen som låg här i Sandviken... Nej, jag kan ju gärna få komma fram den här gången! Så jag tar nog en taxi istället ;)

To be continued...

2 kommentarer:

Isabell sa...

Svar: Ja vi får hålla ut! Tack för kommentaren <3 Och indeed, världen skulle vara en bättre plats om folk inte hasplade ur sig elakheter.

Många kramar till dig!

ania sa...

Kommer flera helger..
Drömde för nån dag jag sedan att var på Stockholmsstation, skulle ta tåget som gick om 10 min och skulle hinna till anslutande färja i Gdansk puh...hade Piotr i hälarna...hittade så klart inte spåret..du kan gissa hur glad jag var att jag vaknade