2011-02-24

Make It On My Own


Det är galet var saker händer JUST NU! Det är verkligen allt eller inget: Och nu kommer allt! Ska på jobbintervju nästa vecka. Skulle det gå vägen så har jag alltså egentligen 3 jobb att välja mellan till sommaren.... hur sjukt är inte det?! I höstas hade jag inget. Nu blir det istället kanske lite svårt att veta vilken väg att gå. Men ett steg i taget så.

Idag var jag på APT möte på nya stället jag ska till på sjukhuset och kände det snabbt som om jag kommer trivas bättre där. Men efter allt som hänt idag så fick jag åka hem, gå på ansiktsbehandling (som var bokat sedan länge) och därefter käkade jag med Sofia och vi hade massvis att prata igenom. Underbart, som sagt, med vänner att dela alla tankar med. Gillar gillar gillar att det börjar hända grejer.

Imorgon afterwork med underbara tjejer!

1 kommentar:

ania sa...

arbetsmarkanden har ju vänt...ha ha..borde ha frågat proffsen;)