2008-09-10

Bilder som gör en Glad

Usch, vilken hängig dag. Jag har verkligen gått ner mig - snabbt också - och nu känns det riktigt dåligt.

Men man måste ju kunna ha "en mindre bra" dag också. Eller hur? Det är faktiskt den första dagen på jättelänge jag mått så. Det är ju alltid nått.


Därför tänker jag bjuda på lite bilder som gör mig glad!

Första mötet för ALLA 3 systrarna!

Här behövs knappast nån förklaring...
Två systrar på vift. Glada och söta. Och förväntansfulla.

Pick out your cloud...

Vem gömmer sig här?

hahaha
...tänk att man kan få plats i ett regnskydd för ryggsäcken
- eller överhuvudtaget komma på idéen.
Så kan det gå när man är lite sådär crazy efter en dags fjällvandring!

Tänk att man kan vara så noga
och det ändå blir precis tvärt om vad man tänkte...
(kolla de jämna nivåerna i glasen)

=)

Jepp det var nått iallafall...

1 kommentar:

Kakelpanna sa...

Tack för de härliga bilderna! Jag har ett stort leende på läpparna jag med!

Gillar dig gumman!
Kram
Anna