2008-09-22

En annorlunda shoppingdag

Resulterade i:

så mycket som Notställ, Tamburin och ... Ägg =)


Det blev också en flikmapp, där jag planerar att sortera min låt-idéer. Kanske blir det en till sådan till alla skolpapper också, verkar som en riktigt praktisk och bra grej det där.

Jag kostade på mig en inredningstidning i vilken en favoritbloggare hade med sitt hem - i en hel artikel! Då var man ju bara tvungen. Denna ska jag snart läsa och beundra lite i. Ska faktiskt krypa i säng tidigt ikväll, för idag har jag varit otillbörligt trött.

Förövrigt ramlar små spelningar in nu från lite här och där... hihi. Imorgon ska jag till min vän Frank och han ska hjälpa mig fixa till min gitarr. Det lär väl bli spelande av också :)

Nä, nu ska jag skriva ut lite fler texter och ackord, läsa och mysa, och sen... sova!

Ha det gott vänner och er som jag inte känner ;)
KRAM

Inga kommentarer: