2008-09-08

Stolen


Här ser ni det mesta av den nästan färdigmålade stolen. Det ska till ett snyggt tyg till också, men ett litet smakprov får ni redan nu :) Jag tror resultatet kommer att bli förtjusande bra. Lovar att visa det sen!

Visst är det oundvikligt: man får verkligen lust att städa, rensa och göra färdigt (alla andra) saker när man egentligen är tvungen att plugga. Så är det då för mig i alla fall. Till viss del väljer jag att tro att det kan vara bra - att få "rensa i tankarna" också och göra något praktiskt emellanåt. Men kanske är det bara självtröst :P Har dock haft lite, mer än vanlig, disciplin idag... hoppas den håller i sig och avlönar sig.

Nya tag imorgon då!

1 kommentar:

Kakelpanna sa...

Aaaaaas-snyggt!!!
Nu ska jag iväg och se Sandviks kung, kanske, får se om han är där...

Lycka till med pluggandet: nöt, nöt, nöt... den metoden funkar rätt bra. =)

Kramar
Mig