2008-10-27

Det svårtaste med Utveckling är Avveckling


Flyttlass till helgen? Ja, kanske det!

Under tiden jag har börjat packa ner mina grejer har jag insett att:

  • Jag behöver rensa ut en massa för att få plats
  • En del saker behöver jag inhandla (tex. dammsugare och mat)
  • Vissa saker vet jag inte hur det blir med förrän jag kommer på plats
  • Jag kommer att sakna Agnes (lillsyrran) fruktansvärt mycket
  • En etta på 23 kvm kanske är för liten... haha
  • Ikea i Valbo har inte ofta de, ljusrosa, sakerna jag vill ha :(


Nä, nu vill jag bli frisk, få tillbaka studiediciplinen, ge kramar till alla jag tycker om, slänga bort allt skräp, mysa med mina vänner... och sjunga!

I hopp om bättre tider framöver så säger jag god kväll på er!

Inte är det konstigt att man kommer sakna den här gobiten?

2 kommentarer:

Kakelpanna sa...

Oj, vad stor hon såg ut på den här bilden. Raringen....

fetbra sa...

åh, har du studiedisciplin :o frääänt, önskar jag hade lite grann..