2008-10-19

Det var en gång...

... en väldigt glad Lynn i Florida.


Helt otroligt att jag inte har fler delfinbilder på denna blogg. Det måste jag ju bara dela med mig av!

Jag var 12 år när vi åkte till Florida och jag fick min största dröm här i livet uppfylld. Eftersom jag har varit tokig i delfiner hela livet var den här upplevelsen HELT obeskrivlig. Under en lång tid var jag bestämt inne på att ett eller annat sätt arbeta med delfiner. Det blev inte riktigt som jag tänkt, men det är inte så att intresset inte finns där längre. Spendera en dag på Kolmården med mig och du kan inte förvänta dig att se mycket av mig, såvida du inte också hänger vid delfinlagunen. Det går bara inte att sluta fascineras av dessa underbara djur. Detta var min dröm. Detta fick jag uppleva. Fantastiskt!

En annan dag vill jag simma med vilda delfiner. Den tiden kommer.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mahh^_^ Jag blev lite våt i ögonen av ditt inlägg. Som typ när man ser Extrem Home Makeover å alla blir helt överlyckliga å röd till tårar.

I am Lynn sa...

Söta rara du! :) Tack! KRAM!