2008-10-29

Mia = Självkänsla

Vad man än tycker om Mia Törnblom så är hon grymt passionerad och engagerad i det hon gör, och det gillar jag. Lyssnade till en av hennes föreläsningar, Självkänsla på jobbet, igår och det var ju en energikick! Man kan inte låta bli att skratta till hennes otroliga minspel, gester och alltför sanna sanningar. Och visst går man därifrån inspirerad och beslutsam att förändra sådant man inte riktigt trott skulle kunna förändras...


Att ta sig ut igår var kanske inte min allra bästa idé eftersom jag fortfarande är rätt långt ifrån frisk, men annars hade jag ju missat en bra föreläsning. Och så är det det här med pluggandet, där ligger jag efter med stormsteg och en tenta nästa fredag framför mig =/Låt oss hoppas att några hjärnceller finns kvar vid det laget.

Nu ska jag och min hemska öronvärk vidare. See ya later!

Inga kommentarer: