2009-03-31

Dagens Lynn: Totalt bakom flötet


Vad får man INTE göra när man har hänglås på sitt förråd? Jo, just precis. Man får absolut inte lämna nycklarna innanför när man har igen låset. Det tar inte lång tid att inse att det var precis det jag gjorde. Som tur var så hittade jag en öppning... ganska högt upp. Så jag klättrade, uppför gallret och ner i förrådet, tog nycklarna, och så upp på hyllan och ner igen.

Dagens work-out. Dagens Lynn.

Det är nämligen en vanlig ovana som jag har att klanta till det. Därför kommer jag hädanefter leta efter modet att skriva om "dagens Lynn" = mina mer eller mindre stora klumpigheter.

ENJOY!

2 kommentarer:

fetbra sa...

du får visa mig hur man gör sen.. jag har en känsla av att det kommer hända mig nämligen ! :D

Kakelpanna sa...

Haha, ja du det är krut i dig. Det är som de brukar säga att det man inte har i huvet får man ha i benen.

Du har rätt starka ben va?

Hihi, jag med!
Kram