2009-03-14

En vecka i korta drag & Ett år av bloggande


Ibland finns det inget annat sätt att få städat hemma än att bjuda hem en kompis. Nu har jag lyckats fått det städat två gånger denna vecka p.g.a. detta. Och så skönt sen då, när allt är undan plockat och prydligt hemma! Då är det bara att glida omkring i sin tjusiga lägenhet och låtsas som att man alltid har det lika fint ikring sig ;)

Idag träffade jag en gammal klasskompis från gymnasiet och vi har inte setts så ofta sedan dess, så en "reunion" var på tiden! Det finns fler man skulle vilja träffa lite oftare, men som vanligt blir det aldrig av. Har mycket saker att berätta från denna vecka, men jag har inte hunnit blogga om det. Torsdagen blev särskillt trevlig då jag och en vän gjorde iordning lunch, närmare bestämt en av de godaste fisksoppor jag ätit! Sedan myste vi med kattungarna, och min favvis han somnade på min axel!! Ah, jag är helt såld på den där underbara katten! Hade jag haft lite sparpengar och inte redan min egna katt så...

Förutom dessa trevligheter har min vecka varit upp och ner! Jag sov över två dagar, vilket gjorde att jag missade en genomgång i terminologi och en tenta! Vet inte hur jag lyckades med det, men allt går tydligen... :P Förvirringen har liksom varit på topp. Har det kunnat gå fel, har det gjort det - typ. Hoppas det blir bättre framöver.

Och IDAG har jag faktiskt bloggat i 1 ÅR!



3 kommentarer:

Kakelpanna sa...

Grattis!!!!!!

Anonym sa...

Åhh vilka mysiga katt bilder=^_^= Förstår att du vill ha den lilla sötingen.

fetbra sa...

det där med städad lägenhet funkar bara ett litet tag hos mig, är det FÖR rent vill jag stöka ner igen så det blir hemtrevligt haha :D