2009-03-16

Drömresemål


Jag har länge, länge drömt om att åka till Australien och Nya Zeeland. Backpacka, se allt ifrån öken till korallrev, simma med delfiner, vandra, den magiska naturen, bergen, valar... I bästa fall skulle jag även få se Hawaii.

Nu finns det nog en risk för att detta får förbli drömmar ett tag till - men jag har planer på att förverkliga dem! Så fort jag får jobb efter utbildningen ska jag börja spara, samla på mig all fakta jag behöver och så hitta en lämplig respartner. Till allt detta behövs tid, tålamod och planerade. Ärligt talat är jag inte bäst på långsiktiga planer, men detta känns annorlunda. I'm exited! =)

Drömmen om en resa där jag får vara helt tokig i delfiner :)

1 kommentar:

Kakelpanna sa...

Du får ju vara helt tokig i delfiner här hemma också. Risken är väl bara den att man tror att du är just helt tokig. =D
Älskar dig
Stora simfenor
Anna