2009-10-04

Det rullar på...


Jag har har/haft världens konstigaste virus. I fredags kväll insjuknade jag i feber etc... Efter ett antal timmar så hade symtomen försvunnit. Jag var återigen sådär "nästan frisk " som jag varit hela veckan. Jaha. Vad händer undrar man liksom!?

Det blev en filmkväll igår hos min vän. Om det är någon som förstår sig på mig när jag blir lite crazy, fnittrig och hittar på sånger till allt möjligt så är det Jessica! Kanske för att vi är rätt lika sådär ;) Det är tur att man hittar i södra Gävle: när jag skulle hem ställde jag mig nämligen vid busshållplatsen på fel sida vägen! Man blir ju galen av att inte ha koll och ute är det alldeles mörkt. Men jag kom till stan till slut i alla fall!

Repade idag - ovanligt taggad för det! Men nu vill jag ut och spela igen, och det ska jag nästa helg! :) Yes!
Dax snart att vila lite innan morgondagen. Har ju fått extrajobb igen! KUL! 

Take care out there!

Inga kommentarer: