2009-10-23

FLYTT PÅGÅNG!

Jag måste bara berätta något skojsigt!

Jag ska flytta...
...till syrrans "gamla" lägenhet!


Det finns massor med plus till detta, b la:
  • Det kommer finnas utrymme att bo på!
  • Ett sovrum och ett vardagsrum - inte allt i ett rum alltså.
  • och till råga på allt: Ett KÖK!
  • Garderober att förvara kläderna i!
  • Städskåp (som numera delas med kläderna)
  • UTEPLATS! Underbart!
  • Dessutom är det tjusigt inrett redan av min kära syster!
  • Nära till busshållsplats
  • Lugnare trappuppgång! Endast 3 grannar i samma uppgång.
  • Ordentligt källarförråd, där man faktiskt kan förvara nått.
  • Egen tvättmaskin
  • Jag kommer flytta SNART!

Kunde det blivit bättre liksom?

Syrran får berätta om sitt nya boende - för det är ännu mer perfekt! :D


1 kommentar:

fetbra sa...

jag är JÄTTEGLAD för din skull :) men lite ledsen att förlora en så bra granne :/ kram !