2009-10-28

Guys come and go, but friends are forever

Hamnat i på sjuksängen hemma igen.  Denna gång är jag jättekonstig i halsen och ner i luftvägarna, lite tung andning sådär men inte alltför jobbigt förstås. Så berättar man det för mamma - som genast tänker på svininfluensan såklart, men jag säger att jag har ingen feber och det är inte så farligt... Vad säger mamma då? "Du har inte feber än". Suck. Min älskade föräldrar som tänker i "worst -scenario" hela tiden. Det är extra drygt eftersom min kusin, som jag inte träffat på ca 5 år, kommer upp hit från Skåne idag! Men hon stannar ju i några dagar, så då borde jag kryat till. Hoppas.

Tills dess så dricker jag kaffe och te, äter glass och kollar på Gilmore Girls - eftersom jag nu har alla säsonger! They're mine!

Var hemma hos underbara Jessica igår på "smink-party" och vi hade superkul! Säkert första gången sedan studenten som jag, Jessica och Christina träffades samtidigt. De tjejerna får mig på riktigt bra humör!

Här har ni oss, och en 7-mån gammal pojke... :)




Babyn tillhörde en annan tjej som var där, för att klargöra det :)

Inga kommentarer: