2009-12-31

Frågor om 2009

(snott från Magdas blogg)


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Fått se tumlare IRL :) Åkt upp i Eiffel Tornet. Sovit i tält under, minst 6 timmars, åskoväder i Nederländerna. Åkt själv ner till Stockholm.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Vilka? Fanns det något jag tänkte mig så höll jag det antagligen inte :/

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men en klasskompis ska få nästa år ^^

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja...

5. Vilka länder besökte du?
Danmark, Tyskland, Nederländerna, Belgien och Frankrike.

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett album med mina låtar! En fast inkomst! Mera sällskap. Bättre mående.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Den 9 oktober :)  <3

8. Vad var din största framgång 2009?
Att vara ute och spela med boysen har gått riktigt bra :D
Sedan har jag fått mycket extrajobb på sjukhuset också!

9. Största misstaget?
Att ett par personer som förtjänade ett hårt slag inte fick det ^^

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej, rätt frisk faktiskt förutom depression förstås :/

11. Bästa köpet?
Åh *tänker* ... svårt

 12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och smink antagligen.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att resa med mina finaste vänner.

 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Kanske Amanda Jenssens "Happyland"?

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Ledsnare...

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat lite mer tid med mormor, pluggat mera, varit mer ordningsam...

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hade kunnat skippa en hel del tid jag bara suttit vid datorn.

 18. Hur tillbringar du julen?
Firar ju inte, bara hänger hemma med familjen.

19. Blev du kär i år?
Svår fråga faktiskt, men nej eller jo... lite kanske då

20. Favoritprogram på TV?
Inte TV då, men Gilmore Girls, Ugly Betty, Gossip Girl, Damernas detektivbyrå.

21. Bästa boken du läste i år?
Har knappt läst nån bok alls i år >_<

22. Största musikaliska upptäckten?
Att min röst är starkare och bättre än jag trott :*)

 24. Något du önskade dig och fick?

25. Något du önskade dig men inte fick?

 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Vem vet, ja jag kommer inte ihåg... sörjde förmodligen.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ett skrivkontrakt?? :D Nä men en fast inkomst skulle ju inte skada. Mindre sorg och tragiska händelser hade ju underlättat förstås... :S

 28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Hmm.... rätt mycket rosa alltså! Annars har det nog varit ganska varierat.

29. Vad fick dig att må bra?
Agnes, förstås! För mycket godis och film. Att klippa håret kort! Stå på scen framför massa dansande, glada människor!

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Brukar inte sukta efter kändisar ^^

31. Vem saknade du?
Farmor ... och sedan mormor...

 32. De bästa nya människorna du träffade?
Oj, många nya människor har jag träffat via jobb och praktik...

1 kommentar:

Peter sa...

Ang. tumlare så har vi faktiskt en i våran tvättstuga. Välkommen förbi på en titt så får du klappa den!