2009-12-31

Mitt år 2009

Min vanliga "best of" 2009
  • Roadtrip to Paris, helt klart!
  • Nya frisyren!
  • Flytta till en dubbelt så stor lägenhet som innan!!
  • Haft minst 1 spelning per månad!
  • Fick sommarjobb på sjukhuset + en massa extra jobb under hösten.
  • Återupptagit kontakten med fiiiiinaste vännen Jessica!
  • En hel del gamla klasskompisar som nu även tillhör kategorin "vänner" :)
  • All film "catching up" som jag gjort!
  • GILMORE GIRLS
  • Min cykel!!
  • Fick ännu ett litet kusinbarn :D
  • Bruce SPRINGSTEEN på Stadion
  • Färgen ROSA har fått sig ett ordentligt genombrott hos mig...
  • Att mina bästa kompisar gift sig är inte heller så tokigt ;D
  • Det otroligt vackra snöälandskapet som det är här i Sverige ibland!

Detta ser jag fram emot 2010:
  • Resa?!?!
  • Jobba... hoppas på något mer stabilt är timvikarie
  • En massa spelningar med Cover Up och kanske själv också.
  • Grillfester hemma hos mig i vår/sommar :D
  • Komma närmare en sundare och hälsosammare vikt för mig.
  • Träffa fler nya och inressanta människor!




1 kommentar:

fetbra sa...

grillfester lät kanon du! :) känns som att du fick ett rätt bra 2009 ändå :)

och om du vill ha tips om kost eller träning så kan du alltid fråga mig om du vill :)