2009-12-08

Kämpar emot!

Grrr. Nu är det så att jag känner mig jättedepp men kämpar emot förfullt! Försöker lyssna på musik som inte uppmuntar den känslan utan istället gör mig glad, te x Springsteen. Men fortfarande finns massor av känslor som kryper upp bakom mig.

En av sakerna som gnager, men som jag bara borde släppa för tillfället, är att det är avslutningsmiddag för min klass på torsdag - men jag är ändå inte helt klar. Har ett helt projektarbete i rest. Det skulle kanske ändå vara okej, för en normal utbildning, om det inte var för att jag går i den mest högpresterande klassen i Sverige (ok, en liten hyperbol). Sedan får jag ju jobba lite förstås, men vet inte mer om jobb än fram till v 2 : 2010.


Men nu då. Jag vill faktiskt se det lite ljusare än såhär! Snart får jag lite ledigt och tid till att vila upp mig! Det är bara denna vecka att ta sig igenom! Till helgen är det spelning dessutom. Kanske ska jag höra med en av de bästa vännerna jag har om att hänga där i helgen också. Se där! Det var väl alla tiders! Nu ska jag hoppa in i duschen och komma ut med en ny attityd! ;)


Bilden överst är en teckning av Vincent van Gogh

Inga kommentarer: