2010-04-19

Avslöjandet

Vad det har hunnits med grejer idag. Jag ringde för att boka om synundersökningen som skulle ägt rum imorgon, och fick istället en ny tid - idag! Var tvungen att hämta ut passet, medans det gamla fortfarande gällde, så jag fick åka en tur till Gävle. Jag såg, tack och lov, inte så rädd ut på passfotot som jag befarat :) En sväng på stan i Gävle. Sedan på synundersökning i Sandviken. Visade sig att jag hade lite mer problem med ögonen än jag visste om. Men på torsdag, förhoppningsvis, ska jag prova LINSER för första gången! Spännande, va?



Imorgon ska jag få lägga lite sång på en inspelning som ett band håller på med. Det tar mig ända till Falun och lite till iallafall. Jag ser verkligen fram emot det.

Och så har jag äntligen lyckats betala min E-bay beställning av smink...

Yes, jag känner att detta var en rätt lyckad dag!

Inga kommentarer: