2010-12-31

Best of 2010


  • Vänner!!! Om det är något alldeles speciellt jag skulle vilja framhålla med året som gått är hur mycket intessanta och fina vänner som dykt upp. Några andra har kanske även sållats bort. Det handlar inte alltid om vad man gör, utan vem man gör det med. 
  • Sofia - Hon förtjänar definitivt en egen plats på denna lista! 
  • "Makeover" med hårfärg och linser, har inneburit att gå från "smart blondin" till "dum brunett". Intressant. 
    • Körningen på låten "Du och Jag mot Dom" med Zkrovet som faktiskt blev min "radiobedebut" var också definitivt min hit i år! XD
    • Träning. Att träningen har börjar bli en alltmer naturlig och rolig del av vardagen känns riktigt kanon. 
    • Italien. Tre dagar var allt det blev, men det var intensivt, vackert och så roligt! Första flygresan själv dessutom.
    • Jobbcoaching. Under den arbetslösa tidsperioden var detta det absolut mest givande!
    • Sandvik. Det var där livet lekte i somras, faktiskt.
    • Familjen: Mamma, pappa, Anna, Agnes och Peter är det finaste jag har! 

    Inga kommentarer: