2010-12-02

Time

Hallå där. Vad lite skrivet det har blivit här på sistone. Jag skriver så mycket i jobbet och det har varit så mycket nytt med det att jag inte hunnit. Igår efter jobbet så tränade jag (afrikansk dans blev det) och sedan åt vi på det alldeles nyöppnade Wayne´s Coffee i Sandviken! Där var det riktigt mysigt! Med lite tur så lyckas jag sno åt mig Sofia en stund och dra dit igen imorgon. Det finns stressande moment man inte hinner med nu när jag är upptagen hela dagarna, har en del samtal jag ska försöka börja beta av imorgon. Jobbet känns bra. Jag trivs i mitt lilla krypin med stort fönster så jag ser ut hela dagen! Men det är på tok för kallt, så jag fryser hela tiden. Det gick snabbt, må jag säga, att gå från att vara hemma och sysslolös till att aldrig vara hemma och ha fullt upp!

Bra koll på ambulanserna.
Bra att ha koll på nått.

Inga kommentarer: