2008-05-08

En Intressant Dag

Oj oj! Jag har massor med bilder som ska in här :)

Dagen har varit av varierande karaktär, men dock intressant! Jag har oljat färdigt mitt golv (dock fler bilder med det imorgon), fynd-shoppat lite tillsammans med syrran, lyssnat massor på musik (jag vill gärna lyssna in Dylan skivan du tipsade om Mr P.), spelat gitarr och sjungit, ätit syrrans goda mat, tittat på himlen och njutit av den vår-varma luften...



Tyckte den här lilla "statyn", på andra sidan sjukhuset, var söt....
så jag tog en bild den :)




Denna "hjärt-korg" köpte jag för 35kr!
De var nämnligen olika prislappar på dem!
Vissa stod det 35, andra 85 och en 125! Lite skillnad va?
Hur som hälst har jag sett dessa på internet och tyckte de varit så fina!


Lite små sötsaker från DollarStore :)




Mr P's supercoola t-shirt!
"Dig Yourself"





Ljuset när jag skulle åka hem var coolt.

Himmlen var mörk, mörk blå och de gröna löven så otroligt gröna!


Ja. och här är jag :)


Okej, fler bilder imorgon... eller senare idag blir det ju... för hon är redan den 8:de Maj och jag borde sova nu :I

KRAM
Lynn

Inga kommentarer: