2010-12-20

I'm Gonna Toughen Up, Like It Or Not


För lite sömn i natt i kombination med att precis kommit på fötterna efter förkylningen till trots blev det en bra dag. Att vara instängd gjorde susen för att tycka det var riktigt stimulerande att jobba igen! Idag har jag jobbat på bra. Sedan åkte jag hem, hämtade ut några av grejerna jag klickade hem från H&M. Det kändes som jag fått ihop ett gäng riktigt lyckade köp och jag var nöjd - allra mest över klänningen!

Man ser ju inte så mycket egentligen,
men petrolfärgad sammet är det. 

Laddat upp sminkförådet också!

5 kommentarer:

ania sa...

Najs:)
Jag handlade klänning idag jag med, på H&M:O

Provade också en i skinnimitation, men den verkade..hmm..för tuff;)

I am Lynn sa...

Kul! Vi kanske matchar riktigt bra då :) Inget är väl för tufft för dig? Fast förstås, du kan kanske inte ska krossa vartenda hjärta.... ;D

ania sa...

HAHA..Kul:S
;)

Jag skulle nog hantera klänningen ja. Andra...tveksamt. Dock den jag köpte får dem att svettas ändå;P ASG

I am Lynn sa...

Lovely! :) :)

ania sa...

Btw..har inte sovit många timmar jag heller..det var visst nåt med månen:S