2011-04-04

I'm a Dreamer


Jag åt just något mycket enkelt, men rätt gott och jag hade en moment där det kändes som att jag skulle kunnat ätit den maten vid en strand, framför havet och en varm solnedgång, en handduk kring kroppen... Ojoj vad det var en härlig tanke!

I fredags hade jag en otippat rolig kväll. Skrattade och fick lite mer uppmärksamhet än jag ville ha (inte alltid rätt sorts uppmärksamhet eller från rätt sorts människor), men så är det ibland och det kan vara kul för det. Lördagen och söndagen var en dvala, vet inte vad som hände men kroppen skrek vila och jag kunde inte göra annat än att lyda. Idag tror jag att jag har återfått lite krafter. Träningen gick bättre än på länge och det trots att jag har öm i nacke/rygg. Nu står tvättid på schemat för kvällen... inte det bästa, men ack så behövligt. 

Är inne på sista veckan av sekreterarjobbet nu, mina vänner. 

Inga kommentarer: