2011-12-31

Looking Forward to Look Back 2011

Gillar att göra en summering av året som gått. Nostalgi.


Resan till Rhodos i våras med mamma och lillasyster.

* Min nästan 9 månader långa anställning på Sandvik. 
Det roligaste jobb jag haft hitintills - med de bästa jobbkompisarna! 

* Finaste vännen Tina!

Sommarens promenader/löparpass 
där jag tävlat mot mig själv och utvecklats!
(Saknar dom nu i det kalla, gråa vädret)

Bröllopet på Engeltofta! Oslagbart!

Ryan Adams i Stockholm och Bluegrassfestivalen i Torsåker. 
Good stuff, good music.

Många After Work:s med tjejerna i Gävle i vintras/våras. 
Behövdes för att liva till vardagen!

* Alla härliga människor man mött under året!
    Ett av de fina konstverken "Helga"
    (denna av EMMA) på jobbet.

J <3 S

Snart berättar jag vad jag ser fram emot under året som kommer!

Inga kommentarer: