2008-03-17

Idag kom...

porslinsknoppar från MollysHus.se

...knopparna till min lilla byrå! Detta blev resultatet - med hjälp av pappa kom de snabbt på plats! Jag tycker denna lilla byrå är otroligt charmig. Nu är den felplacerad och så, men sedan kommer det eventuellt bli ett litet sminkbord! :) fast omständigheterna måste bestämma dess öde faktiskt. Det ska bli så kul att komma in i mitt egna rum snart - för det kommer bli så fint! När jag flyttat in där ska jag fixa en pianostämmning också. Vad härligt!

Jag har övningskört för andra gången med trafikskolan idag. Det är spännande och skrämande, men det går frammåt! :) Funderar på en massa olika alternativ för framtiden nu - på utbildningar, jobb och sånt - det är ju ansöknings dax nu. Det är verkligen svårt att veta vad man ska satsa på.

Nu tänker jag njuta av resten av kvällen, äta lite mat och titta på Anna Pihl!

LYNN


Inga kommentarer: