2008-03-24

Slipat golv!

Do not let what you cannot do interfere with what you can do

John Wooden


Jag tycker detta är underbara ord! Just dessa har "följt mig" de senaste dagarna. Jag är så förtjust i kloka citat och ordspråk. Något som jag mer fastnat för är denna cult design serie som heter "Paradis". Vet inte om jag skulle inveserat i någon - men svart eller vitt? Båda är supersnygga!!!

bild ifrån www.miasonline.se

Golvet har precis blivit färdigslipat! Men ännu är det inte klart just hur vi ska behandla det... jag är mest inne på att såpa (men då behövs nog också en lutbehandling, eller likande för att det inte ska åldras för snabbt) eller olja in det. Jag vill att allt ska vara klart nu!! :P men man måste ju ha tålamod också... Här ser nedan man lite av det fina resultatet! Tack för denna gång!

LYNN


Inga kommentarer: