2008-06-24

Lägesrapport

Hej!

Igår kväll var jag och shoppade i Valbo, och hittade en del faktiskt (!), men så helt plötslig fick jag väldigt ont i halsen och ganska snart därpå värk i hela kroppen. Sådär helt oannonserat! Idag blev jag därför tyvärr hemma från jobbet - absolut inte för att jag ville utan för att jag knappast hade kunnat utföra något arbete! Jag klev dock upp tidigt för att sjukanmäla mig. Men sen har jag mest sovit!

Shoppingfynden bestod iallafall av ett par svarta klassiska byxor, ett cerist halterneck linne, en v-ringad vit tröja och så sist, men inte minst, två underbart fina rosa ljus på Smaksak med rea på 40% (dem ser ni på bilderna i föregående inlägget)!!! Ja, allt var på rea faktiskt. Det var längesedan det var så kul att shoppa på rean!

Blir nog hemma imorgon också, så att jag orkar jobba veckan ut och helgpasset. Fick lönebeskedet från det jag jobbade i maj.... Ooo, jag gillar Sandvik! =) Jag har aldrig fått en sådan lön förut. Pappa funderarde om vi skulle få plats i husvagnen, efter Ullared, nu när jag hade fått min löning! Jepp det bär ju iväg till Ullared och Göteborg nästa vecka!!

Ha de gött, då! ;)

LYNN

Inga kommentarer: