2008-06-24

Welcome in...

Nu har jag ÄNTLIGEN flyttat in. Och jag tänker bjuda på lite före, under tiden, och efter bilder för att fira det =)


FÖRE:

Bakom masonitskivor fanns det gammal pärlspont, i en väldig dassig färg
- men här fanns det potensial!




UNDER TIDEN:

Här slipar man på något av de tusentals små spikhålen!



Okej... NJUT nu!!! ;)
EFTER:
Nej, det är inte en bild från en tidning! ;)




Inköpt i Apt, Frankrike - förstås!

Fler Fransk-inköpta prylar!

Min underbara hylla, inköpt på Divas Boning i Gävle för ca 2 år sedan.
Lite jobb kvar på soffan... men det kommer bli kanon!


Det känns overkligt att detta är mitt rum! Samtidigt som jag trivs som fisken i vattnet... =) Allt är ju inte exakt som det ska vara, men jag måste ju ha nått mer att göra ;)

KRAM
LYNN

3 kommentarer:

fetbra sa...

otroligt fint !!
jag ÄLSKAR den där saken du har framför spegeln, typ om det är en byrå eller vad det nu är :) jättefin !

Anonym sa...

Ja det här är en av de bästa make-over jag sett. Det är ett så härligt rum!!!! Längtar efter en hel massa spelkvällar här! =)
Nu kan du pusta ut och pyssla en massa istället. Skönt!

Nu ska jag sooooooooooova, är så trött. Har ju gjort en massa grejs idag. Gristrynen, knorrar och spraymålat en koutstyrsel... Då behöver man sova sen.

KRAM

Anonym sa...

Det vart verkligen jättefint ditt rum:) lite vitt för min smak men väldigt fint...Det är ju viktigt att man själv trivs å det tror jag att du kommer göra^__^