2008-07-08

Back on Tracks ;)

Dricker kaffe och lyssnar på Tracks (Springsteens stora samling b-sides och rariteter). "Give The Girl A Kiss" (you've got to tell her that you love her, tell her that you need her and give the girl a great big, great big kiss) och den är så härlig. Så gullig, sommrig och rolig att dansa till. Precis som "So Young and in Love".

Måste visa mina ullareds-fynd snart! Köpte en hel del kläder, trots att jag inte räknat med det. Det blev 3 par jeans, 3 tröjor, 1 t-shirt, en fleese, pyamas och en MASSA trosor och strumpor (något som är obligatoriskt när man handlar där). Men så blev det ett överkast, 2 bordslampor, en taklampa, påslakanset och lite sånt också! Utanför Ullevi köpte jag också världens coolaste Bruce t-shirt. Okej den var inte så extrem, men precis vad jag ville ha... Enough temting you! I'll show pics later. ;)

Gårdagens arbetspass gick över förväntan bra. Snackade rätt mycket med mina trevliga jobbpolare. Det tråkiga är att nu börjar jag igen kl 14.00... jag vakande kl 11. Inte mycket till dag, liksom. Imorgon blir kanske bättre, för ikväll slutar jag 10. Jobba är helt okej, men jag LÄNGTAR till helgen! Oj, jag måste fixa lunch och kvällsmat...

Bye bye!

LYNN

2 kommentarer:

Peter sa...

CHABBA LYNN

Din t-shirt var cool men inte lika cool som min. Ful-snygg är väl ordet att beskriva min. Grå kanske man bäst beskriver din som. Annas var också rätt snygg men lite liten för min smak. Jobbar em. jag med nu ju. Har inte tagit mig upp innan tio jag heller, det är inte kul men man kommer ju allt närmre lediga veckor och sådär. Ha det!

Kakelpanna sa...

Jasså Herr W, du tyckte min satt för tight!?! Det var ju juste. Jag som tyckte din satt lika bra som min.

Jag tyckte att du hade köpt jättesnygga grejer Lynn, stiligt! Och t-shirten din är också cool, men jag måste hålla med myggan att vår var lite coolare.

C U l8r --I-I-<

(en alligator ska det där föreställa, barnsligt roligt va?!)