2008-07-01

Gitarrer & Pianon


Nu kan jag spela! Det kommer inte en enda gräslig ton ur mitt piano längre... iallafall inte så länge jag sitter där ;) Blev sittandes där rätt mycket idag.

Jag börjar överväga att ta med mig gitarren på camping-semestern. Jag spelar hela tiden nu ju - hur ska jag klara mig??!! Vissa klarar sig inte utan sitt smink men jag har väldigt svårt att klara mig utan musik (ja, okej smink också - nuförtiden när man tycker sånt är kul).

Song's keep poping up. I need my guitar. That's it.

Weehee! Jag ska se Springsteen - för hmm... femte-gången! =) Okej, okej!!! nog tjatat om det! ;)


Go natt...
Ha det gott alla!
*KRAMAR*
LYNN

1 kommentar:

Kakelpanna sa...

OJ är det 5:e ggn??? Ja, det var det visst. Hah, vi är bra vi men Bruce är bättre. =)

Det ska bli roligt, längtar!

Nu börjar det se ut som sommar igen, trodde det var höst ett tag. Nu är det härligt, och ni ska semestra. Hur kan du få två semestrar på en sommar och jag bara en???

Kram på er och kör försiktigt!
Annapanna