2008-07-11

guldkorn

Vissa personer blir man så glad av att råka träffa, utan att man förväntar sig det och ofta har det gått ett tag sedan man sågs sist. Och idag hände det mig! Det är så kul. Man blir så glad och varm och tänker att man nog har lite vänner ändå ;)

Lill-Vincent ska visst spela nästa lördag på "Ta livet i egna händer"-festivalen och jag hoppas innerligt att jag hinner dit, eftersom jag jobbar helg och slutar klockan 6... jag måste bara hinna. Det är ju årets grej, en snar tvåa efter Springsteen alltså =) Lyssna på deras härliga inspelning av "Väckarklockan ringer" på www.myspace.com/frankmorton så får du garanterat ett leende på läpparna!

Och du, Mr P, inspelning snart va?

Kramar till folket!

1 kommentar:

Peter sa...

Absolut. Nya mickar på väg så nu kommer det förhoppningsvis låta ännu mer awesome. Vi får jämföra skiftscheman hördu.