2009-02-13

Be True to Your School

En tvätt- och städdag blev det denna fredag. Det är alltid så härligt när det blir rent och fint hemma, men vägen dit är ofta alldeles för lång. Det krävs att man väntar besök. Då får man fart på städningen kan jag lova! :) Imorgon är det nämligen lite filmmys hemma hos mig.

Och skolarbetet tynger med sin ogjorda närvaro. Få se, två grupparbeten (ett PM + power point presentation och en rapport + redovisning), två tentor, två inlämningsuppgifter ska vara klart innan vecka 15 senast. Men det mesta ska vara gjort t.o.m. vecka 11. Vart ska jag börja? Det blir ingen tur till Falun nästa vecka så jag måste försöka få mycket gjort då!

Discipline, Come Find Me! Please!



Men ikväll åker jag hem till familjen, har det lite gott och leker med lillasyster. Det blir hur bra som helst!


Hon är redan filmstjärna! Det syns ju :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att du bloggar igen^_^ Kram<3

I am Lynn sa...

Tack :) :) :) kram