2009-02-06

Tillbaka



Efter att under några veckors tid sett HELA Gilmore Girls-serien (7 säsonger) känns det som det är tid att ta upp bloggandet igen. Kommer sakna Gilmoretjejerna som varit ett trevligt sällskap åt mig! Så jag var tvungen att lägga upp lite bilder.




Allt och inget har hänt den senaste tiden. Förra helgen hade bandet en spelning som gick riktigt bra, tycker jag. Inte så mycket folk, men det var ändå roligt. Nästa gång spelar vi på Järbokrogen (den 28 Februari närmare bestämt). Med skolan är det fullt upp, och lite svårt att hänga med, men jag tror det går okej iallafall. Pluggar in hur man skriver en massa journalanteckningar, epikriser, remisser etc. Vi har riktigt bra lärare nu så det är kanon. Jag har en tenta kvar på högskolekursen, men sedan är den färdig och godkänd också!

Jag är inte den personen som gillar vintern, men den senaste tiden har snön legat så vackert överallt att jag tyckt det varit riktigt underbart fint. Och nu snöar det igen! Wow, jag trodde aldrig jag skulle trivas med vinter.

I eftermiddag/kväll har jag en mycket nödvändig tvättid. Jippie! ;) Så är det väl dax att städa upp lite också...

Nåväl, nu hoppas vi på bättre och roligare tider!

Ha det gott, vänner!

Inga kommentarer: