2009-02-08

Working On Some Dreams

Kan man ha det bättre en lördagskväll med sina favoritvänner, mat, TP och kaffe? Det tror jag knappast. Vilken kick det ger att vara bland vänner!

Nu har jag mycket pluggande framför mig, men det får jag ta tag i imorgon eftersom jag snart ska repa. Jag och Herr Roland har tagit det lugnt början av vår "relation" och ses en gång i veckan ;) Med tiden kanske det blir fler möten av, men just nu är det som det är.

Måste också berätta om sommarplanen:
Bruce Springsteen & the E-street Band
Stockholm Stadion, 5 juni
2009

Jag kommer vara där!!! =D




Näpp, nu måste jag dra... Hej då!

2 kommentarer:

Victoria sa...

Tack för din kommentar! O nu har jag hittat till din blogg åxå!! Jodå, tror jag blev lite klokare av Annas hjälp!

Va kul att ni ska på Springsteen! Det blir ju verkligen nåt att se fram emot! Vilken tur ni hade som lyckades få biljetter!

Men du, vem är Herr Roland...;)

Ha det gott!
Kram Victoria

I am Lynn sa...

Tack själv!

Och Herr Roland - det är min synth det! =) hihi Ledsen att det inte var mer spännande än så! ;)