2009-02-23

Hopplöst hopplösa jag, fick trots allt en mycket bra dag!

Denna dag började inte så bra. Men i ett mycket gott ögonblick så bestämde jag mig för att följa med mamma och lillasyster ut på en liten promenad, trots att jag var trött och hängig. Vi hade så kul att jag kom hem med helt ny energi! Sedan tog jag faktiskt tag i lite skrivande, vilket innebär att jag nu hunnit mer än hälften av det som ska vara färdigt på onsdag/torsdag. Konstigt att det känns så bra att ta itu med en sådan uppgift - trots att man gått och dragit på den så länge. Snacka om att JAG alltid gör det svårare för mig än vad det är! =P


Och se här, jag var inte den enda som hade det skoj ute idag:

1 kommentar:

Kakelpanna sa...

Åhhhh, vad jag längtar efter er, godbitar!!!! Älskar er! Puss och kram, storastorasystern.