2008-12-17

Something Better


Rosa rosor, var mitt sätt att förgylla vardagen lite. Att soffan är täckt av lakan beror på att de nya fodralen jag sytt ska tvättas. Men det är rätt tjusigt ändå tycker jag! Jag har varit i skolan, i Falun, två dagar denna vecka. Det var skoj att se klasskompisarna, då vi träffats jättelite under de senaste månaderna. Men de senaste veckorna har jag hjälp till i syrrans rust en hel del - så kolla in det här:

(klicka på bilden för att komma till Kakelpannas blogg)



I ett försök till att fortsätta få ordning på livet så inhandlades en kalender för 2009.
Den var förstås rosa och helt irresistble.



1 kommentar:

Kakelpanna sa...

Ah, vilka fina rosor!!!!!

Och tack enormus gigantus för hjälp med rust och sängbärning. Du är en klippa, om än en liten sån =)

Älskar dig,
nu har jag sovit lite, nu måste jag göra nåt.

Kram